חיפוש באתר

חוגים גני אביב

חוגי לחימה בגני אביב

 

ג'ודו (בנים ובנות)
מדריך: נועם שמי (מגילאי הגן ועד גילאי היסודי)
בחוג נתרכז בפיתוח תחומים רבים סביב נושא ההגנה העצמית כמובן, בניית ביטחון העצמי בעזרת העצמת חוויות חיוביות, כושר גופני וחיזוק הגוף, התמצאות במרחב, זריזות, קואורדינציה, מהירות תגובה, גמישות ועוד!!
חשוב לנו שהילדים ידעו שהם חזקים ומסוגלים להתמודד עם קשיים בלי לוותר. למתקדמיםי יותר תפתח קבוצה תחרותית ממנה יתאפשר גם לצאת לתחרויות בהמשך השנה!! 

 

היאבקות
מדריך: ולדימיר קוסובסקי (5-12)
בחוג לומדים ומתרגלים תרגילי אקרובטיקה וגמישות, משחקי ריכוז ושליטה עצמית, פיתוח וחיזוק הגוף, הגנה עצמית ותרגילי האבקות. מתאמני החוג, ילדים ובוגרים משתתפים בתחרויות ארציות ואף זוכים במדליות. המאמן הינו מאמן מוסמך וחבר בעמותה לקידום ענפי ספורט אוליפי.

 

טאקוואנדו
מדריך: סרגיי קוקשרוב (מגילאי 3.5 ועד גילאי היסודי/חטיבה)
אמנות הבעיטה והאגרוף או אומנות לחימה של היד והרגל. טאקוונדו שונה מאומניות לחימה אחרות בזכות עבודת הרגלים החזקה והמהירה ופחות דגש על עבודת הידיים. בטאקוונדו לא רק הכח הוא מה שקובע אלא החשיבה. טאקוונדו זה לא רק אומנות לחימה זו גם דרך חיים. באמצעות הטאקוונדו, אפשר לרכוש ולשפר מיומנות הגנה עצמית, כושר גופני, בטחון עצמי, יכולת ריכוז גבוהה (במיוחד לאלה שסובלים מבעיות קשב וריכוז). כל אלה ועוד, הם שהפכו את האומנות הלחימה לספורט בינלאומי ב- 150 מדינות ברחבי העולם. הטאקוואנדו מפתח כושר גופני, קורדינציה ואומץ לב.

 

חוגי לחימה בגני אביב
צרו קשר:
מרכזים קהילתיים:
פעילויות מרכזיות:
תוכן מרכזי:
קישורים:
מתנסנט חוגים הצהרת נגישות